6 criterii pentru alegerea unei agentii de marketing online in 2021 (P)

Pentru a alege corect o agentie de marketing online, primul lucru de facut e sa pui intrebarile care iti ofera claritatea de care ai nevoie. Multe agentii au diverse oferte insa scopul tau e sa sortezi in functie de nevoile tale.

O agentie cum este Agentia re7consulting din Bucuresti iti ofera, de exemplu, una din cele mai bune cresteri a vizibilitatii organice in rezultatele organice din Google.

E bine sa alegi cateva criterii in functie de obiective, serviciile cautate, nevoi de marketing, buget, etc. Aceste criterii te vor ajuta sa selectezi  agenția de marketing online care ti se potrivește cel mai bine.

  • Prezenta online

Internetul este o adevarata vitrina pentru agențiile de marketing digital. E bine ca dupa ce ai analizat website-ul agentiei, sa arunci o privire asupra conturilor lor de socializare.

Aici, poti remarca frecventa postarilor. Continutul de calitate mentine interesul clientilor.

De asemenea, recenziile reale sunt de folos pentru a creiona profilul agentiei. Dacă agentia are un blog de marketing, verifica postarile si analizeaza calitatea.

  • Domeniul de activitate

In functie de afaceri, perspectivele sunt total diferite, la fel si strategia ce trebuie adoptata. De exemplu, daca vizezi un public tanar, este total diferit de un public mai in varsta.

Pentru a te asigura ca agentia iti va putea satisface nevoile, intreaba-i daca au mai lucrat cu companii din aceeasi industrie. Care este experienta lor in acest domeniu?

  • Echipa care formeaza agentia

Oricare ar fi dimensiunea agentiei, trebuie sa existe o persoana de contact care iti va raspunde la intrebari si care te va tine  la curent cu informatiile despre progresul proiectului tau. 

E bine sa stii cat mai multe  despre experienta agentiei. Care este componenta echipei? Ce studii si experienta au avut angajatii inainte de a se alatura acestei agentii?

Unele agentii folosesc toate posibilitatile oferite de digital sau sunt mai specializate intr-un anumit domeniu.

  • Strategia agentiei

Daca echipa ti se pare competenta, poti ajunge la esenta problemei: strategia digitala. Aici e de dorit sa stii ce tip de strategie vor adopta in cazul afacerii tale.

Specialistii ar trebui sa poata defini obiectivele pe care intentioneaza sa le atinga intr-o luna, trei luni, sase luni sau un an. 

  • Afacerea ta

Pentru a putea raspunde intrebarilor tale si pentru a  dezvolta o strategie, interlocutorul tau trebuie sa afle dmulte detalii despre firma ta, produsele si serviciile pe care le vinzi, dar si despre nevoile tale de marketing digital.

E de dorit sa alegi o agentie care dezvolta o strategie personalizata, in functie de clientul sau.

  • Prețul

Desigur, ca in orice relatie de afaceri, alegerea ta va depinde si de preturile oferite de agentie. In general, in domeniul marketingului, exista patru  scenarii.

  • In primul caz, preturile sunt fixate la ora. La începutul proiectului, un numar estimat de ore este acordat clientului, dar daca numarul de ore creste, factura ta creste de asemenea. 
  • O alta ipoteza este  negocierea unei rate fixe. De la început, estimarea este fixata cu o durata precisa, iar pretul este estimat in functie de volumul necesar. In acest fel stii din timp costul proiectului tau. 
  • Cand proiectele se intind pe mai multe luni, este interesant sa ceri o oferta lunara lunare. Astfel, in fiecare luna, agenția se ocupa de proiectul tau  pentru un volum definit de ore si iti factureaza costul respectiv.
  • Ultima solutie,  alegi prețul pentru realizarea proiectului. Acest aspect este interesant daca ai o asteptare foarte specifica si proiectul este masurabil. Astfel, poti remunera agentia pentru  un obiectiv indeplinit.

Majoritatea agentiilor nu vor afisa preturi pe site-urile lor, deoarece este aproape imposibil sa se determine de la inceput cantitatea de munca. Marketingul este foarte specific si trebuie analizat pretul de la caz la caz, in functie de toti factorii.

Si in final, nu uita un criteriu esențial, mai ales in acest domeniu, ce simti ca e bine. Trebuie sa poti crea o legatura intre tine, afacerea ta si persoana care se va ocupa de proiectul tau.

Prin urmare, este important sa ai o intelegere buna si un stil similar, pentru ca proiectul de marketing online sa functioneze pe termen lung.