• O nouă ediție Made in Romania va fi lansată în curând și importanți parteneri, importante companii antreprenoriale internaționale se vor alătura BVB în a IV-a ediție

Made in Romania: Liga BVB, programul fanion al Bursei de Valori București (BVB) adresat companiilor românești, a ajuns la finalul celei de-a treia ediții, eveniment care este marcat prin lansarea cărții ”Made in Romania: 15 companii pentru creșterea economiei românești și poveștile lor de succes”. Este o carte de 100 de pagini care include poveștile de creștere a celor 15 companii finaliste ale celei de-a treia ediții: Adservio, Agroserv Mariuta / Lăptăria cu caimac, AMC RO Studio, Annabella – Fabrica de conserve Râureni, AROBS Transilvania Software, Catena, DocProcess, Elba, Jidvei, Kober, NOAH Watches, Rodbun, Salad Box, Typing DNA și Vivre Deco.

 

Cartea poate fi citită și descărcată de pe site-ul dedicat programului Made in Romania: Liga BVB www.bvbleague.ro .

 

“Made in Romania este unul dintre pilonii strategiei BVB de a contribui la dezvoltarea economică a României, prin susținerea eforturilor de diversificare determinate de inovație și cunoaștere ale antreprenorilor români. Ținând cont de contribuția IMM-urilor în PIB și de crearea de locuri de muncă, scopul Made in Romania este să contribuie la dezvoltarea companiilor românești, prin sprijinirea și promovarea acestora, oferindu-le o întreagă comunitate de finanțatori și consultanți care să le ajute să se dezvolte sustenabil. Toți antreprenorii, indiferent de industria în care activează, merită o șansă să prospere. Multe dintre companiile pe care le-am întâlnit încă de la lansarea Made in Romania sunt fantastice, au un model de afaceri viabil, unele performează pe segmentul lor de piață, unele pot deveni produse globale, iar alte pot deveni chiar companiile economiei viitorului“, a declarat Radu Hanga, Președintele Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București.
Cele 15 companii finaliste au ajuns în finală după o jurizare amănunțită și foarte atentă realizată de 24 de experți în diverse domenii ale economiei. În jurizare au fost analizate aproape 300 de companii românești, număr cu aproape 50% peste cel din precedenta ediție (201) și, totodată, aproape dublu față de prima ediție a programului din 2017 (166). În cele trei ediții, BVB a interacționat cu aproximativ 600 de companii românești.

”Prin Made in Romania, BVB și partenerii săi pun lumina reflectoarelor pe companii românești cu potențial ridicat, care intră, astfel, pe radarele finanțatorilor și consultanților autohtoni și internaționali. Totodată, prin programul de training-uri antreprenorii și echipele lor pot să-și valideze singuri modelul de afaceri, să testeze noi oportunități de business și să găsească inspirația și finanțarea necesară pentru a-și alimenta călătoria în drumul lor spre succes. Expunerea pe care Made in Romania o oferă multor companii și ideile de accelerare a creșterii, inclusiv finanțarea prin bursă sau programe de stock option plan, sunt similare unui motor cu oxid de azot pentru antreprenorii determinați să-și dezvolte business-urile. Programul Made in Romania poate crea ambiții și poate aprinde idei noi în moduri de neimaginat până la acel moment pentru antreprenori”, a declarat Adrian Tănase, Directorul General al Bursei de Valori București.

Participarea la acest proiect este gratuită și voluntară. Companiile care au fost desemnate de către terți vor fi informate cu privire la desemnarea lor și li se va cere să-și dea acordul pentru a fi luate în considerare în cadrul programului. Mai multe informații despre Made in Romania sunt disponibile pe website-ul www.bvbleague.ro .

Made in Romania este un program unic care își propune să identifice și să promoveze antreprenoriatul românesc.