Consiliul IMM-urilor din România (CNIPMMR) a organizat vineri, 8 noiembrie, cea de-a 27-a ediţie a „Topului Naţional al Firmelor Private din România”, cel mai mare eveniment de recunoaștere a meritelor antreprenorilor prin promovarea celor mai performante întreprinderi din România. Manifestarea s-a bucureat de prezenta Presedintelui Klaus Iohannis si a Premierului Ludovic Orban.

La eveniment au participat peste 400 de persoane, fiind premiate aproximativ 150 de companii situate pe primele locuri în clasamentul general la nivel naţional, clasamentul naţional pe domenii de activitate-cod CAEN și clasamentul județean.

Printre companiile cu actionatiat 100% romanesc prezente in Top s-a numarat si producatorul de incaltaminte DENIS Suceava, al carui brand ANNA CORI este extrem de cunoscut si apreciat.

Compania s-a situat la clasa Fabricarea incaltamintei (cod CAEN 1520) pe locul 4 in functie de profit si pe locul 9 in functie de productivitate si performanta globala in afaceri.

ANNA CORI – brand al Fabricii de încălţăminte şi marochinărie DENIS

Povestea începe în anul 1985, când Ilie Cornea, artizanul acestei afaceri bucovinene, a realizat primele perechi de pantofi. Mica afacere de familie s-a transformat în 1994, dintr-un atelier ce producea manual doar încălţăminte pentru bărbati, într-o adevarată fabrică care poartă şi azi numele fiului cel mic al familiei – DENIS.

În 1996, Ana Cornea, soţia şi partenera de afaceri a fondatorului Fabricii DENIS, a avut ideea înfiinţării unei secţii de încălţăminte pentru femei, iar gustul pentru frumos şi armonie al acesteia a fost ingredientul ce a condus la naşterea brandului ANNA CORI. Încălţămintea pentru femei a revoluţionat cu adevărat Fabrica DENIS, poziţionând-o în topul producătorilor de incălţăminte din România.

Înfiinţarea unei secţii de genţi şi accesorii în 1999 a dus la maturizarea brandului ANNA CORI, iar colaborarea cu designerul italian Davide Vaccari, un adevărat vizionar, a completat şi reinterpretat conceptul ANNA CORI . Atuurile sunt calitatea pielii utilizate (adusă din Italia), dar și a tălpii, a căptușelii și a accesoriilor, dublată de profesionalismul echipei de creație, de priceperea celor peste 400 de angajați și de nivelul înalt de tehnologizare al fabricii.

Cumpărătorii trebuie să ştie că încălţămintea, genţile şi accesoriile ANNA CORI au cel mai bun raport calitate-preț din piaţa de profil, noile colecţii oferind clienţilor produse rafinate care le definesc personalitatea.

Încălţămintea, genţile şi accesoriile ANNA CORI pot fi achiziţionate atât prin reţeaua proprie de magazine cât şi on-line, pe www annacori.com.

In Bucuresti, brandul este prezent cu magazine in AFI Cotroceni, Park Lake Mall, Bucuresti Mall Vitan, San Plaza Center, Mega Mall, Floreasca City Center, Auchan Militari.