Licitatie pentru proiectarea si executia lucrarii de cale ferata Bucuresti – Giurgiu

A fost publicat anunțul pentru lucrările aferente Modernizării liniei de cale ferată București Nord – Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, lotul I „Redeschiderea circulației pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana”.

A fost publicat anunțul pentru lucrările aferente Modernizării liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, lotul I „Redeschiderea circulației pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana”.

A fost publicat anunțul pentru lucrările aferente Modernizării liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, lotul I „Redeschiderea circulației pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana”.

Vom urgenta cât se poate refacerea și modernizarea tronsonului feroviar București Nord – Jilava – Giurgiu, care ajută la reducerea numărului de mașini în trafic pe sudul Regiunii București-Ilfov, dar și pe Sudul României. După punerea în funcțiune, calea ferată va avea puncte de oprire noi pe centura feroviară a Capitalei, pentru a favoriza transportul local de călători. Vom avea grijă ca mersul trenurilor pe această rută să fie integrat cu programul de transport în comun București-Ilfov, inclusiv în ceea ce privește biletele și abonamentele!”, a declarat Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

Calea ferată București – Giurgiu Nord – Giurgiu a fost prima construită în România, în urmă cu 151 de ani.

ATENȚIE: În acest moment este întreruptă din cauza podului de la Giurgiu, care a fost afectat de inundațiile din 2005.

Din acest motiv, în afara lucrărilor de refacere a podului, vor fi executate și lucrări de întreținere și reparații, pentru punerea în siguranță a liniei feroviare, anunță oficialii din ministerul de resort.

Foto: AGERPRES