(P) Idei pentru a face față schimbărilor cauzate de pandemie

Vremurile de astăzi au devenit din ce în ce mai tulburătoare. Ai obosit? Ei bine, COVID-19 nu se oprește din a veni cu schimbări radicale pe foarte multe planuri. Echilibrul companiilor a fost și el zdruncinat. Realitatea pe care o știau oamenii a prins alte contururi, însă iată 5 idei pentru a-i face față:

–        Condiții sigure de desfășurare a activităților: Furnizează echipamente medicale (măști, dezinfectante, halate, măști etc) pentru a construi un mediu liniștit și care să nu pericliteze sănătatea nimănui. Ia-i în considerare și pe cei care trebuie să părăsească țara în interes de muncă.

–        Comunicare eficientă cu personalul: Angajații sunt unii dintre cei mai importanți piloni într-o companie. Informează-i constant despre condițiile de prevenire a virusului, dar și noile pagube făcute. Dacă dispui de resurse, mobilizează-te și oferă-le șansa de a lucra de acasă pentru a evita posibile infectări. Trasează reguli bine definite pentru a evita un haos.

–        Buna funcționare a canalelor media: Cum toată lumea s-a mutat în online, asigură-te că gestionezi eficient felul cum te prezinți pe rețele sociale. Dă dovadă de profesionalism și seriozitate. Poți crea și un canal special pentru angajați pentru a putea comunica între ei.

–        Înlocuiește strategiilor vechi- Într-o asemenea situație, singura alternativă este adaptarea și reglarea așteptărilor cu privire la ce ne pregătește viitorul. Anticipează ceea ce ar fi potrivit să aplici și fii mereu pregătit să schimbi strategiile. Rămâi mereu în gardă și ia în considerare scenariile cele mai rele.

–        Nu te grăbi să iei decizii- Deciziile nu se vor lua la repezeală, fără o analiză corespunzătoare a tuturor factorilor implicați.

În tot haosul provocat de COVID-19, multe metode de divertisment și închegare a relațiilor dintre angajați au fost restricționate. Petrecerile de Crăciun sau micile jocuri dintre pauze nu mai sunt prezente, ceea ce este foarte trist. O soluție eficientă ar fi coșurile cadou trimise atât angajaților, cât și partenerilor. Arată-le că ești mereu atent la nevoile lor, iar randamentul nu va întârzia să apară. Nimic nu este mai frumos decât să știi că ești important pentru cineva.

O alternativă mai delicioasă ar fi oferirea de pachete dulciuri Crăciun. Cine nu s-ar bucura să vadă un pachet plin de bunătăți pregătit special pentru el/ea? Un moment de răsfăț este oricând binevenit.

Nu te descuraja! Ia în calcul toate riscurile și vei trece cu bine peste criza instaurată de pandemie!