Premiera: Accesul in sediile BCR se va face doar cu programare telefonica!

Banca Comercială Română va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcționare la nivelul întregii rețele teritoriale, prin care clienții vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenții din țară.

Fiecare agenție BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile și numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR – *2227, dar și la sediul fiecărei sucursale. Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenției unde dorește sau necesită asistență din partea unui angajat BCR. Totodată, angajații BCR prezenți în sucursale vor fi pregătiți să ajute clienții în stabilirea programărilor.

Pentru a veni și în sprijinul persoanelor care nu sunt atât de familiarizate cu tehnologia, BCR a extins și gama de operațiuni disponibile prin telefon, în Contact Center, serviciu disponibil în fiecare zi, 24 de ore din 24. Astfel, în prezent, telefonic, se pot efectua următoarele operațiuni:

·       Verificare cont curent;

·       Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;

·       Asistență de urgență si suport utilizare pentru carduri;

·       Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;

·       Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxima de 300 de lei);

·       Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR;

·       Transferuri bancare prin serviciul Alo24;

·       Actualizare de date.