Profi a ajuns la 200 de Magazine Agent; ce este conceptul, cine si cum le administreaza

Luna mai a adus cu sine o realizare importantă pentru rețeaua PROFI: Atingerea cifrei de 200 de Magazine Agent.

 

In baza unor contracte de colaborare, prin proiectul Agent rețeaua încredințează administrarea unor magazine PROFI deja în funcțiune către persoane cu experiență dovedită în retail. Cel mai adesea, dar nu neaparat obligatoriu, agentul este un fost șef de magazin PROFI cu spirit antreprenorial, care alege să se implice în și mai mare măsură în activitățile unității sale și totodată își dorește mai multă larghețe în privința felului în care conduce echipa pe care și-o și selectează personal.

 

Magazinul Agent este o formă specifică acestei rețele, nu o franciză. Spațiul în care funcționează, utilajele, echipamentele și stocul de marfă sunt în continuare în proprietatea PROFI, în timp ce modalitatea prin care Agentul își gestionează întreținerea magazinului, stocul de marfă și vânzările rămân în întregime la latitudinea sa. Iar aspectul cel mai important este însă ca, în funcție de performanțele obținute, de profitul magazinului, acesta ajunge să obțină câștiguri motivante.

 

PROFI se extinde cu sute de magazine în fiecare an, ceea ce face ca sute de poziții de șef și adjunct de șef de magazin sa devină disponibile. Consecința este că această rețea prezintă poate cele mai puternice oportunități de promovare profesională din țară, într-unul dintre cele mai stabile domenii de activitate, așa cum a dovedit-o situația creata de actuala pandemie, iar Magazinul Agent se constituie și într-o școală deosebită unde se formează buni profesioniști în retail.

 

Cu peste 1200 de magazine care funcționează în mai mult de 570 de localități și cu peste 20.0000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.