Promovare la standarde europene a destinatiei turistice ROMANIA

Executivul a adoptat, luni, 2 septembrie, la inițiativa Ministerului Turismului, un act normativ care facilitează promovarea României în mediul online.

Executivul a adoptat, luni, 2 septembrie, la inițiativa Ministerului Turismului, un act normativ care facilitează promovarea României în mediul online.
Hotărârea de Guvern privind modificarea și completarea HG 20/2012 privind aprobarea Programului Multianual de Marketing și a Programului Multianual de Dezvoltare a Destinațiilor, Formelor și Produselor Turistice prevede posibilitatea realizării de noi mecanisme de promovare și actualizează legislația din acest domeniu pentru ca România să fie promovată la nivel internațional în cadrul unor campanii integrate de promovare.
Demn de precizat, noile tehnologii existente pe piață în domeniul promovării, în special în cazul promovării în mediul online, impun o serie de noi categorii de cheltuieli care să facă posibilă oferirea de soluții performante și eficiente conform standardelor ridicate impuse de competitori.
Pentru ca promovarea României ca destinație să fie una eficientă, se urmărește realizarea următoarelor obiective principale:
–      corelarea prevederilor hotărârii cu noile tehnologii existente pe piață și categorii de cheltuieli necesare atingerii obiectivelor;
–      utilizarea și dezvoltarea celor mai eficiente instrumente ale mixului promoțional, în funcție de piața țintă a campaniei de promovare: publicitatea, promovarea vânzărilor, organizarea vizitelor de informare/excursiilor de familiarizare în ţară pentru liderii de opinie în domeniul turismului.
PRECIZARE: Modificările aduse HG 20/2012 permit Ministerului Turismului să contracteze studii de piață pentru ca promovarea să se adreseze cât mai punctual publicului țintă.
*În imagine, satul Biertan, județul Sibiu.

Foto: Todoran Florin

Executivul a adoptat, luni, 2 septembrie, la inițiativa Ministerului Turismului, un act normativ care facilitează promovarea României în mediul online.