S-a lansat Romanian Business Chamber

Peste 400 de antreprenori au participat miercuri la lansarea Romanian Business Chamber, care are ca obiectiv ajutarea companiilor în internaţionalizarea activităţii, conform unui comunicat remis AGERPRES.

„Am fost deosebit de bucuroasă să constat că numărul antreprenorilor care găsesc în Romanian Business Chamber răspunsul la nevoile lor de informare, educare antreprenorială, schimb de informaţii de business atât din ţară, cât şi din străinătate este în continuă creştere. Am creat această platformă, acest punct de întâlnire pentru oamenii de afaceri, având ca background atât experienţa din timpul mandatului de secretar de stat, implicat în rezolvarea problemelor mediului de afaceri, cât şi a managerului care s-a confruntat direct cu aceste probleme. Vreau să construim, în România, o comunitate de afaceri puternică, să creştem volumul investiţional românesc în străinătate, să echilibrăm balanţa comercială, să aducem companii de renume mondial să îşi dezvolte afacerile aici”, a declarat Paula Pîrvănescu, preşedinte RBC.

 

Obiectivul platformei RBC este de a ajuta companiile naţionale în scalarea şi internaţionalizarea activităţii, atât prin intermediul creării de branding, asistenţă în privinţa finanţării, dar şi prin organizarea unor sesiuni de match-making, de networking prin intermediul cărora companiile şi investitorii români se pot cunoaşte şi pot explora posibilitatea unor viitoare cooperări cu omologii lor din străinătate.

Echipa de specialişti din domenii precum finanţări guvernamentale şi europene, comerţ exterior, cercetare de piaţă şi branding, condusă de Paula Pîrvănescu, cea care a coordonat InvestRomania şi Mediul de afaceri în cadrul Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, pune la dispoziţia membrilor RBC o reţea extinsă de experţi în marketing, comunicare şi strategii de internaţionalizare care oferă soluţii de diplomaţie comercială şi networking în procesul de deschidere a pieţelor internaţionale, precum şi de finanţare, integrare în lanţurile de valori globale, internaţionalizarea şi atragerea de investitori în vederea dezvoltării sustenabile a companiilor naţionale.