Stranepoata lui Brancusi, rubrica intr-o emisiune creata de doi fosti jurnalisti: Romeo Chiriac si Laurentiu Ciornei

Strănepoata sculptorului Constantin Brăncuși, Ileana Vlăduț, va avea o rubrică într-o emisiune săptămânală care începe astăzi și este realizată de doi foști jurnaliști, Romeo Chirieac și Laurențiu Ciornei, scrie paginademedia.ro.

Ileana Vlăduț, terapeut, va realiza un „Ghid spiritual de business”, o rubrică de câteva minute în emisiunea Business Philosophy, pe postul Canal 33.

 

Despre ce este vorba în emisiunea cu Romeo Chiriac și Laurențiu Ciornei?

„Vrem să oferim sfaturi pentru cine dorește să învețe”, spune Romeo Chiriac. „Am activat pe toate ”terenurile de joc”: media, companii, PR/Marketing si am observat starea de spirit si puntile de comunicare dintre acestea.

Vrem sa ajutam in usurarea comunicarii dintre oamenii din aceste ”terenuri de joc”, la relatia dintre patron si angajati, dintre angajati, dintre brand si media”, contină el.

Cei doi foști jurnaliști sunt asociați în Clubul Media Business, o companie de proiecte speciale.

Business Philosophy este numele emisiunii săptămânale, iar prima ediție va fi azi (miercuri, 19 februarie) de la ora 17.00, pe Canal 33.

 

Ce va cuprinde emisiunea?

  • Discuții între cei doi realizatori și un invitat
  • Rubrica „Munca la negru” – actorul Victor Yila de la Grupul Voua va vorbi intr-o linie ironica si inteligenta despre „situatiiile intalnite de munca la negru din toate domeniile, capsunari din diaspora sau chiar vânzarea de țuica”.
  • Ghid spiritual de business„, realizat de Ileana Vlăduț.
  • Analiză a reclamelor, machetelor si bannerelor facuta de expertul Art Design, George Radu. Va urmari daca scopul comunicarii este indeplinit sau nu, daca este mesajul coerent, legatura dintre copy si art, eventuale disfunctionalitati tehnice a machetelor si bannerelor etc.

 

Cine sunt cei doi?

 

Laurențiu Ciornei:(Sensei, pentru „cunoscători”, asta pentru că are centură neagră și a fost campion al României la shotokan în 1992)

A lucrat 25 de ani în presă, cei mai mulți la Evenimentul zilei. A scris pe sport, pe auto și a fost șeful departamentului online la EVZ, unul dintre primele ziare care s-au dezvoltat pe net. După plecarea de la EVZ, a coordonat publicația de specialitate Economistul. Este în boardul revistei științifice Bucovina Forestieră.

Este licențiat în drept, jurnalism și silvicultură (ultima absolvită la 50 de ani), iar în prezent lucrează la Centrul de Biodiversitate al Academie Române.

Romeo Chiriac: Numele lui Romeo Chirieac este legat de departamentul de sport al agenției Mediafax. A condus secția de sport a agenției lui Adrian Sârbu timp de 25 de ani. Printre realizări: Premiul Clubului Român de Presă, în 2011, pentru documentarul „Fotbal sub ape la Ada Kaleh”.

A trecut de la presă la proiecte speciale și consultanță pentru clienți publicitari, înființând Clubul Media Business. Înainte, ca jurnalist al Mediafax, a lucrat la diverse poiecte speciale editoriale pentru clienți. A organizat, printre altele, Gala Trofeelor Alexandrion, Gala Fotbalului Românesc și Galele Tenisului Românesc. Dr. Oetcker, Secom și Aqua Carpatica sunt printre clienți.