THE ICONIC ESTATE, cel mai tânăr membru al Alexandrion Group, și-a întâmpinat consumatorii la toate marile târguri de vinuri din România, din toamna aceasta: Wine and Street Food Festival în București, Festivalul de vin și gastronomie în Baia Mare, RO Wine în București și Cluj-Napoca, Vicii și Delicii în Arad, Festivalul de vin Amigos’s de la Miercurea Ciuc și cel mai recent, Good Wine în București. Acestea au reprezentat unele dintre cele mai ample evenimente de profil autohtone, ele atrăgând mii de vizitatori, producători și importatori de vinuri.

Standul THE ICONIC ESTATE a reprezentat una din atracțiile principale ale târgurilor de vinuri, acesta prezentându-și pentru degustare, atât portofoliul de produse locale, cât și cel cu produse de import.

THE ICONIC ESTATE, producător, exportator și importator selectiv de vinuri spumante și liniștite, a participat cu liniile de brand Rhein Extra, Millennium, Hyperion, Colina Piatra Albă, Byzantium, dar și cu linii de brand de la celebre crame din afara țării.

Marca Rhein Extra este cea mai veche și recunoscută marcă de vin spumant din România, produsă încă din 1892, fără întrerupere de la acel moment. Calitățile deosebite ale spumantului au fost recunoscute încă din 1906, când acesta a obținut cea mai mare distincție la “Expoziția Generală Română”. În acea perioadă, spumantul Rhein Extra era privit drept singura marcă “superioară, indigenăși naturală”, fiind produs după o metodă tradițională franțuzească. Ulterior, Rhein Extra a devenit un produs oficial al Casei Regale Române în 1920, fiind servit la meniul ceremoniei de încoronare a Regelui Ferdinand, de la Alba-Iulia, în 15 octombrie 1922. La Pivnițele Rhein, “ Furnizor al Casei Regale Române” istoria se scrie în continuare: în ultimii doi ani, Rhein Extra a fost premiat la numeroase competiții internaționale cum ar fi Decanter World Wine Award, Concours Mondial de Bruxelles și International Wine Challenge.

Millennium este un spumant elegant, cu un perlaj fin, produs prin metoda Charmat. Magia fiecărui moment poate fi descoperită cu ușurință alături de acest spumant – simbol al bucuriei și pasiunii – ce asociat cu ușurință cu un desert, datorită texturii sale aerate.

Segmentul vinurilor liniștite a fost valorificat de THE ICONIC ESTATE, la evenimentele toamnei, prin brandurile Hyperion, Colina Piatra Albă și Byzantium care au drept numitori comuni înalta calitate, rafinamentul și distincția rezultate din fructificarea diversității viticole a României.

Reprezentantul gamei mitologice a THE ICONIC ESTATE, vinul Hyperion, a fost prezent la târguri, în două variante: Pinot Grigio 2017 și Fetească Neagră 2014, ele fiind distinseîn cadrul competițiilor internaționaleca: China Wines&Spirits Awards (China), International Wine&Spirits Competition (Marea Britanie), Concours Mondial de Bruxelles (Belgia) și Michelangelo Int. Wine & Spirits Awards (Marea Britanie și Rusia). Hyperion Fetească Neagră este produs din cel mai valoros soi românesc de struguri, surprinzându-și consumatorul printr-o structură cu numeroase note discrete care amintesc de eleganța baricurilor din stejar franțuzesc în care acestea sunt lăsate cel puțin 9 luni la maturat.

Colina Piatra Albă descrie prin intermediul unui vin de excepție o vastă istorie a tărâmurilor de unde strugurii sunt recoltați. Mineralitatea distinctivă a acestui vin este dată de originea sa, unde solul abundă în fosile marine. Stâncile albe, formate din scoici fosilizate de melci și midii, sunt dovadă că acum milioane de ani zona era acoperită de Marea Sarmatică. Atributele deosebite ale acestui vin se evidențiază în cele trei variante disponibile: Alb, cupaj deChardonnay, Viognier și Fetească Albă; Rose, vinificat din Pinot Noir, și Roșu, cupaj de Cabernet Sauvignon, Shiraz și Cabernet Franc.

Byzantium amintește de istoria și valorile bizantine: complexitate, bogăție, artă și putere. Acesta ne oferătrei tipuri de vinuri seci: Blanc, Rose și Rosso, care încapsulează cele mai fine note ale strugurilor din regiunea Dealu Mare. Byzantium Blanc este definit de note discrete de ananas și flori albe, cel Rose descrie într-o manieră unică patina aromatică a căpșunelor proaspete într-un melanj echilibrat de gustul subtil de grapefruit, iar Byzantium Rosso completează portofoliuladucând în prim-plan note de cireșe negre și fructe de pădure.

Abordarea pieței românești de vinuri și adaptarea la comportamentul de consum al clientului reprezintă una dintre marile provocări ale pieței de profil, iar acestea trebuie să aibă loc încontextul dinamic al zilelor noastre.

”Conform promisiunii pe care am făcut-o în cadrul lansării THE ICONIC ESTATE, aceea de a genera acțiuni extinse de comunicare și promovare pentru a ne asigura de o interacțiune constantă și intensăcu shopperul și consumatorul nostru, suntem prezenți la toate târgurile importante de vinuri. Acțiunile noastre sunt bine primite de consumatorii noștri actuali și potențiali , deoarece aceștia regăsesc valorile care ne reprezintă: calitatea, istoria șiinovația. Strategia noastră de dezvoltare, prin generarea unor experiente unice și memorabile, va continua într-un mod consecvent, fiind, astfel, parte a importantelor ocazii dedicate întânirii cu iubitorii vinurilor”, a declarat Marinela Popescu, Director de Marketing Alexandrion Group.

De asemenea, în cadrul târgurilor de profil din această toamnă, THE ICONIC ESTATE, a prezentat vizitatorilor și protofoliul său extins, cu liniile de brand de import. Mărcile reliefate la aceste evenimente au fost: Bottega Gold Prosecco DOC (Bottega), Casilliero del Diablo (Concha Y Toro), Vina Esmeralda (Torres), Tinazzi (Feudo Croce)și Paul Mas (Paul Mas), Silver Lake (Villa Maria).