VESTI BUNE pentru traficul feroviar in zona capitalei

Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, anunță că au început reparațiile la Centura Feroviară a Capitalei, pentru redarea în folosință a unei linii închise în 2018

 Sucursala Regională CF București a demarat astăzi prima etapă a programului de reparații la infrastructura feroviară, lucrări ce vor fi executate în regie proprie, în scopul descongestionării traficului de marfă pe Centura București prin redeschiderea circulației feroviare între Chiajna și Chitila, pe firul I (închis circulației din anul 2018).

PRECIZARE: Lucrările de refacție traverse (înlocuire a elementelor componente ale unei căi ferate ca urmare a uzurii sau a scăderii siguranței de funcționare) sunt executate cu noul tren de PTH – 500, specializat în lucrări de reparație capitală a suprastructurii căii ferate.

CFR Infrastructură

 În același timp, infrastructura feroviară a Regiunii București se modernizează cu noua linie de cale ferată Gara de Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă prin dublarea liniei de cale ferată între Mogoșoaia și Balotești, în lungime de 7,9 km și racordul de cale ferată la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București. Aceste lucrări au drept scop creșterea calității serviciilor de transport feroviar de călători spre și de la Aeroportul Otopeni, prin introducerea de trenuri cu mers cadențat, dar și o variantă avantajoasă pentru transportul de navetă.